Girona

• PSC Girona
  • Actualitzat:
  • Creat:

Quim Ayats, la persona útil del partit

PSC Girona

Quim Ayats es va presentar a les eleccions de Girona presentant-se com qui podia arribar a acords amb tothom i, ara, que és absolutament prescindible per a qualsevol forma de govern possible a Girona, gràcies al resultat obtingut, es contradiu del tot i vol anunciar-se a si mateix com el dic de contenció contra el PSC. Per fer-ho, utilitza insults i un llenguatge indigne que no ha estat mai utilitzat per a ningú a l’Ajuntament de Girona. És conegut que ERC al Gironès ha dit a tot arreu al mateix i que la capital de Comarques Gironines no escapa a aquesta lògica de partit. Això ja va ser visible quan ERC, a l’últim mandat, va aprovar de manera gratuïta a CiU a Girona el pressupost. Incomprensible a totes llums. La portaveu d’aleshores, però, no era prou fiable i va ser bescanviada per un candidat de partit que, de fet, garantís de veritat el govern de CiU per ordres de partit. Aquest ha estat el submarí de les eleccions a Girona.

A tot això, la pressió fins ara l’ha patit el PSC de Girona per mitjà de mentides i tergiversacions. Ni són veritat els insults indignes per a qui els pronuncia de Quim Ayats, ni tampoc el candidat de Guanyem pot voler transmetre cap pressió al PSC, quan els que no volen parlar de cap canvi ni en pintura són la gent de partit de Quim Ayats i ERC. L’única manera que té el candidat d’ERC de tenir alguna opinió que sigui mínimament considerada a l’Ajuntament, en ésser un soldat de partit encarregat de mantenir Junts per Cat al govern de Girona i tenir com a encàrrec impedir cap canvi a la capital de Comarques Gironines, és insistir en un govern tripartit independentista. Tan se val, si en realitat, Marta Madrenas no tindria cap necessitat de fer-lo entrar, ja que amb Guanyem tenen majoria suficient. Molt lluny queden altres ciutats on ERC situa la ciutat com a prioritat i anuncia pactes amb el PSC que tenen tot el sentit local.

El PSC de Girona acceptarà un govern de canvi si Guanyem i ERC tenen en compte que hem aconseguit sis regidors, el mateix resultat que Guanyem i dos més que ERC. I, per tant, la presència del PSC, els seus valors, programa i idees siguin al govern de canvi. En la situació actual, a causa de la perspectiva de partit de Quim Ayats això no és que sigui només impossible, sinó que és absolutament impensable i, per tant, la proposta de Guanyem no és altra cosa que fum sense cap sentit. ERC ha impedit a la capital de la província el canvi per ordres de dalt que són absolutament perceptibles a l’opinió pública des d’un primer moment, i que, ens consten perquè han estat traslladades per direccions de partit de manera directa i contundent.